Friday, November 28, 2008

Shopping Spree

The past few days had been a hectic one for me..
Busy going out but I am having fun.. Hehe..
It's just wonderful and perfect..

A bungalow in Bangsar.. Too bad I cannot get in.. Ish..
I wanna own this..


And own this toooo...


A visit to Bangsar Village..
And it's not a place for me to shop..


I only manage to find this.. Which is interesting..
Thousands of water bottles formed a Christmas tree..
Great! Save the Earth.. Save our resources..
Pretty good huh this idea??

Oh ya.. This two 'monkeys' left for their scout camp for 4 days and 3 nights..
Which's a pretty good news for me..
Means I got peace for four days!!
Big WINK!!

And of course when they are not here, it's best to shop!!!!

Finally I found the wedges I want..
After months and months of searching..
And it's really really cheap and worth it..

Candid shot..
*Unbelievable*
Lots of things are pretty unbelievable..
It's a really fun world huh..
Albert Nico Saloon!!


Oh ya I was in Albert Nico Saloon today..
The saloon was darn cool, darn huge, darn nice and darn pro..


The manicure and pedicure section..


The Starhill view...
The.........washing part?? LOL..


The bar..
And the SINGH!! LOL!!

Another part of the saloon..
A section to suft the internet..
Ha colour bar..
''Colour no395 plus abit of colour no437 plus bit no5 and no7, that's the colour that your mom's going to dye her hair today'', says the hair stylist..
Well okay, what's colour no437, 395, 7 and 5??
NO IDEA!! Ask this bar!!

Tadaa~ After the 3 hours of rebonding..


Nice mirror..


Tadaa~


After 4 hours in the saloon, it's time for a brief shopping in Pavilion.. Hehe..


The Malaysia Savings SALE!!
29 November - 4th January
OH YES FINALLY..
But darn it, today's 28 November!!
ARGHHHH!!

The gigantic Christmas Tree and the stage getting ready for.... do-not-know..
I think there will be a sales opening ceremony tomorrow..


Haha mom wif the cake-shaped Christmas Tree..


The christmas ornament for this year..

It's pretty obvious that this year's Pavilion's Christmas decoration is in White and Gold theme.. Nice!!!


At night, after a short visit to my brothers, went to this Rendezvous Steak House for a wonderful dinner.. A place with nice scenery, romantic atmosphere and awesome foood and nice singing as accompaniment.. and it's cheap!!


The pond I suppose..
Another pond..
Oh ya there's a band... Maybe not consider a band.. I love guys who know how to play musical instruments and sing!!


Fish A La Lemon!!

A few dreams had came true this few days.. And it had been perfect for me.. Tomorrow would be another dream to come true!!

A DATE WITH EDWARD CULLEN!!

Wednesday, November 26, 2008

Walk-in Interview

## 20 November 2008, Thursday ##
Suppose to update this earlier.. Hehe..

Early in the morning, I was in Villa Wangsamas, Wangsa Maju.. Whoa, there are darn many blocks here, I bet I will be lost if I stay there.. Haha..

Oh there's one thing I cannot deny, the swimming pool is awesome, at least better than mine.. Hehe..

The slide.. I miss the one in Sunway Lagoon..


A shot of my family there..
Actually I was terribly late for my outing that time..
I suppose to meet up with them in KLCC..
Thank God, they were late too.. Hehe..



Me and them..
Saik Ley + Yu Huey + Ying Xin
We were on a bus to Mid Valley City..
Probably my first outing with friends in MVC since few years ago..




The initial purpose I went there is just accompany Ley and Huey for their job interview and most importantly, I wanna SHOP!! Haha..
So headed to Topshop for the interview..
They filled in the forms and I watched..
Alas, I got myself a form as Ley suggested..
So I just give it a try..
And darn it, there'll be a walk-in interview..
Oh i never expect that at all..
And yet, I was the last to be interviewed.. *Nervous*
But the interview process was kinda smooth..
She said she will give me a call on Monday and Tuesday..
Which I waited anxiously..
But apparently, no hope.. LOL..
Nevermind, I got the first walk-in interview experiences..
and..
I got to SHOP!!!



Us on the way back to KLCC..


Second shot..

Once we got down the bus, we saw this F&N thingy which's cool..
I saw this but never bother to look at it last time.. Haha..
So there are we with it..


Me and Ley.. Promoting F&N..

Us in the park..

Me and Ley.. This is before our horrible jump shots try out..
It was really horrible and terrible.. HAHA..
But it was really funny..


Oooh, how lonely am I that time..

Ley, Xin, Another-Xin..


Us..
'Baby it's raining, raining, ooh baby it's raining, raining'


Last shot before we left..
Goodbye to them as they went to Pavilion as I chose to go home..
Good girl huh.. Hehe..
P/S there will be peace for 4 days.. And hopefully there is shopping spree..
Twilight!! Tomorrow starts, but.... !! Argh, cannot wait..

Tuesday, November 25, 2008

Taggie..

Tagged by Enwei and Charissa!


Instructions:
Bold the statements that are true to you.
Italicize the statements that you wish were true.
Leave the fibs alone.


I’m 170cm tall. I hope I am 165cm tall, unlike now...
I don’t know what I want at the moment.
I’m not happy. Just a bit..
I hate my friends.
I hate my life.
I hate my grades. Maybe I'll hate it when I receive it...soon..
He drives.
I’m bored of driving. I want to drive!!
I have a white handbag.
I love dancing.
I go clubbing every week. Still illegal for my age..
Shopping is bullshit. This fact is bullsh*t..
I have a tattoo of a star. I want to have a tattoo..
I got my navel pierced.
I have friends that take drugs.
90% of my friends smoke.
I still hang out with my ex, even though our break up was rather nasty.
I’m studying Fashion.
I have a business running.
I hate cartoons. Certain, cartoons that my brothers watch. I love Tom and Jerry.
I hate someone. Perhaps it's dislike..
I have 10 Guess handbags
I buy CLEO every month. In fact I buy SEVENTEEN..
My parents don’t know about my blog.
I have an iPod.
I don’t have faith in the current “one”.
My school mates know about my blog.
I wanted to be a fashion designer.
I love rock emo bands.
I hate it when people cancel last minute meet ups.
I’m a rebel.
I’m starting to like wearing dresses.
I don’t believe in love.
High school's filled with drama. Ya it's!! And next year would be the last year of drama.. HA..
My parents have faith in me.
I’ve bought shoes this month.
A blogger bitched about me before. Not tuut la, just comments..
I hate sports.
I heart Italian food.
I hate meeting new people.
I hate nail polish.
The mother bear gives me hugs.
People should start appreciating me.
High school was the worst time of my life.
I have red hair.
One Utama is my second home.
I’m a guy.
I’m scared of my Biology exam.
I hate vacations.
We’ll last.
I believe in long distance relationships.
I’m going to get high and smoke weed one day soon.
I’ve robbed an old lady.
I’m starting to like applying make-up. Like but do not apply.
I was a tomboy.
At times I think I still am a tomboy.
I love bitching about people behind their backs.
I still have a best friend.
I have a cat.
I hate surprise parties.
I hate planning parties.
I’m hot.
I’m a sinner.
I’ve got a DS/DS light.
I have a Wii.
I can live without music.
Video games are a waste of time. Used to think so..
I miss the father bear.
I love being in love.
I know how to cook. It sucks at times..
I have 100% freedom.
Boys are assholes.
I hate Math. Never!!
I love horror films. But never dare to watch.. Hehe..
I’m happy with what I have.
I slept in my parents’ room for 3 days after watching Scream when I was a kid.
My old friends keep in touch with me.
I don’t read newspapers.
The news is such a waste of time.
Blogging is a waste of time.
I hate animals.
I can’t live without make-up.
I curse like a pirate.
I’m happy with my 11 year old car.
I hate people that are smart.
I love Apple Juice.
I can’t drink for nuts.
I believe that everyone in their teens have lost their virginity.
I’ve got a new phone. A Nokia Supernova Series or SE W980i!!
I’m going to get a new pair of shoes by the end of this month.
I love swimming.
I haven’t worked out since March.
I think I’m fat.
I love my friends and family.



End..

Monday, November 24, 2008

Awaiting..

The girl on the left..

A girl next door..
A simply gorgeous lady..
A polite person..
A black belt takewando-er.. (Is it black belt? I think so)
The treasurer of ARGS Interact Club and 4 Anggerik..
A good competitor in school.. (Hehe)
A really really good person..


And she's the birthday babe today..

HAPPY BIRTHDAY, HUEY WERN...

***************************************
Today and tomorow..
I will be waiting for a call..
An important call from a person..
It's either today or tomorrow..
Important?? Kinda as it is the first time..
A very first experience on that day..
Nervous?? Bit..
I am not really sure whether I want it or not..
Pretty excited but at the same time, I am confusing over it..

*Finger crossed* God will decide my fate for this holiday..
LOL!!



To be continued

Sunday, November 23, 2008

Cass's Sweet 16

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
23 November 2008
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
A special day for HER...

We are the Nokia Xpress Music users...
LOL .. Play hide and seek sometimes..
She loves to sleep!! ZZzzzzzz.... (I feel like sleeping now)

Haha 睁一只眼闭一只眼..
Awwww.... ZZZZzzzzzz....
She loves sushi...

She loves singing tooooo....
Oh ya, PSP lover..

She can pose sexily at times.. Spot her toe nails with nail colour.. HAHA!!
She's bit ''evil''?? Because? Scroll down..

Hmm, does not layan me at times?


But she still surrender alas!! HAHAHAHA!!


She tries to be a nerd with my specs... HahAHA!!


Another nerdy side of her.. Hehe..
But she's not a nerd okayy...


WoW.. This definitely does not look like a nerd.. LOL!!


Our initial..
Oh ya, haven say HI to you yet..
Hi birthday girl!!

Cass: 看什么看!
Lol, just kidding.

Oh ya, have not introduce her yet..
CASSANDRA LOW!!







Me and her..
Hmm..
She's funny, she's cute, she's cool, she's pretty, she's attractive..
She's hott, she's amazing, she's fanstastic, she's awesome..
And most importantly, a good friend of mine..
*PSILY*

*************************************************
Journey to Cass's house
*************************************************

1st stop: SooYee's house, 10am..
SooYee: Can I stay at your house? I wanna play..... LOL I really do not wanna let it go, but I have to.. Haha..


Me and SooYee..

2nd stop: King's bakery..
After 10 minutes of hesitating, we chose this..
Do the 'Sweet 16' looks like 'Sweet 110'??
LoL!!


3rd stop: Ampang Point..
Take away lunch from AP.. Oh ya, got ice-cream to chill out..
It's darn hot outside..

4th stop: Bus Stop..

While waiting for T320 to come..


While in the bus, haha this lady was kinda ''excited'' since.................
None of us really know where's Cass's house..
The last time I went was early of last year..
Thank God Thank Ron, we managed to find that place..

Us waiting outside the birthday girl's house..
We were really like thieves at that time..
10 minutes of waiting can cook an egg on top of our head already.. Haha..
Haha the surprise did not go according to the plan..
At the eleventh hour, we switched plan..
We opened the gate quietly and tip toe into her house..
And yet we failed, she saw the reflection as we crept in..
But it's a SURPRISE,isn't it?
Hehe..

SURPRISE!! The birthday girl with a milk bottle, cute hor..


Me and Dyana..

LOL spot the messy Mcd's plastic bags..


Okies, cake time..
*Make a wish*
Haha delayed this moment as we wanna snap pictures..

Jom makan..
Hmm, eating cake while standing while watching tv... Not bad.. Haha..
OoHLaLa, someone with hot pink piggie..
OoHLaLa someone with bling bling.. Hehe..
Me and Dyana..


Me and Jo with the reflection of the mirror..
Oh ya darn reflection failed our plan today.. Haha..


Me and Jo..

Me and Dyana before we said goodbye to each other in AP..
Our final stop of the day..



Lastly Me and Cass the birthday girl of the day.. Hope she enjoyed her Sweet 16..

HAPPY BIRTHDAY!!